Hrvatski | English
  •   
  • Lapis DMS

  • Sustav za upravljanje dokumentacijom je platforma koja omogućava brzu implementaciju poslovnih procesa te upravljanje i pohranu dokumentacije koja je dio tog procesa.
    Lapis DMS sustav temeljen je na Microsoft SharePoint platformi.
    Koristeći suvremene tehnologije i najbolje prakse u dizajnu sustava za pohranu dokumentacije osigurat ćemo Vam transparentno i sigurno upravljanje Vašom dokumentacijom i Vašim poslovnim procesom.

    Implementacijom našeg sustava možete se riješiti "gomile papira" u Vašoj organizaciji, odobravati i potpisivati dokumentaciju elektroničkim putem te pristupati Vašoj dokumentaciji brzo i jednostavno. Odabirom Lapis DMS sustava, naši stručnjaci će napraviti analizu Vašeg poslovnog procesa, a nakon toga pristupiti implementaciji sustava koji će se u potpunosti prilagoditi Vašem poslovnom procesu i svakom Vašem zahtjevu.

Prednost našeg sustava je njegova otvorenost prema drugim sustavima i različitim bazama podataka.
U skladu sa Vašim potrebama integrirat ćemo se sa enterprise resource planning (ERP) sustavom, supply chain management (SCM), customer relationship management (CRM), enterprise content management (ECM), master data management (MDM) sustavom te core sustavom ili nekim drugim document management sustavom.