Lapis Request Manager

Lapis Request Manager (LaR) podržava proces kreiranja, obrade i odobravanja različitih vrsta zahtjeva koji nastaju interno unutar tvrtke.
Zahtjevi su organizirani na jednom mjestu, uz transparentan pogled na status i aktivnosti.

Lapis Request Manager ključne funkcionalnosti su:

vaša je organizacija prikazana kroz vizualno dopadljiv organizacijski dijagram ili abecedni popis, a podaci o pojedinoj organizacijskoj jedinici lako su dostupni

pregled i pretraživanje imenika zaposlenika vrlo je jednostavno, a dostupni su vam aktualni kontakt podaci;

omogućeno vam je kreiranje i odobravanje različitih vrsta zahtjeva, prema potrebama vaše tvrtke;

proces odobravanja prilagođavate internim potrebama i procedurama stvarajući različite tijekove rada;

uz svaku vrstu zahtjeva možete pridružiti odgovarajući predložak/obrazac;

uz svaku aktivnost ili događaj možete vezati poruku prema svojem izboru koja ce primatelja obavijestiti o zadatku ili rezultatu procesa;

Nadzorna ploča (dashboard) će vam pružiti mnoštvo informacija na prvi pogled;

optimalno složeni izvještaji pružit će vam informaciju više;

za one kojima je potrebno više informacija za analizu zahtjeva u sustavu dostupan je

izvoz sadržaja u Excel tablice

ovlaštena osoba s lakoćom će upravljati osnovnim listama neophodnim za ispravan rad sustava;

Lapis Request Manager add-in omogućava jednostavno kreiranje različitih vrsta zahtjeva i uz njih povezanih tijekova rada (proces odobravanja) u skladu s potrebama tvrtke. Korištenje predložaka dokumenata omogućava potpunu prilagodbu sadržaja zahtjeva potrebama korisnika uz korištenje vlastitog vizualnog identiteta. Pregledi i izvještaji (uz mogućnost izvoza podataka u Excel) omogućavaju pogled na portfelj radi praćenja količine i vrsta zahtjeva, te njihovog pravodobnog rješavanja.

Lapis Request Manager je izuzetno jednostavna aplikacija za korištenje i održavanje i učinkoviti je pomoćnik u radu sa širokom lepezom zahtjeva koji se svakodnevno pojavljuju u redovnom poslovanju.

Lapis Request Manager omogućava rad u pokretu – sve funkcionalnosti su dostupne i na vašim mobilnim uređajima.

Instalacija i postavke

Lapis Request Manager add-in jednostavan je za instalaciju i osnovno podešavanje u nekoliko koraka. Nakon odabira i instalacije LaR add-in na Vašem web-mjestu, neki neophodni elementi bit ce instalirani u sustavu (npr. predlošci zahtjeva, predefinirane e-mail poruke, vrste zahtjeva, ikone zahtjeva itd.) Administrator može jednostavno upravljati ovim elementima i ovisno o potrebama procesa u vašoj tvrtki promijeniti ih ili dodati nove. Unutar aplikacije na raspolaganju su detaljne upute koje će vas provesti kroz ovaj jednostavni proces, a u slučaju potrebe rado ćemo vam pomoći.

Kompatibilnost

Internet Explorer 11 i više, zadnje verzije Edge, Google Chrome i Mozilla Firefox.