Lapis Request Manager
Lapis Request Manager (LaR) podržava proces kreiranja, obrade i odobravanja različitih vrsta zahtjeva koji nastaju interno unutar tvrtke.
Zahtjevi su organizirani na jednom mjestu, uz transparentan pogled na status i aktivnosti.
Lapis Request Manager ključne funkcionalnosti su:
Lapis Request Manager add-in omogućava jednostavno kreiranje različitih vrsta zahtjeva i uz njih povezanih tijekova rada (proces odobravanja) u skladu s potrebama tvrtke. Korištenje predložaka dokumenata omogućava potpunu prilagodbu sadržaja zahtjeva potrebama korisnika uz korištenje vlastitog vizualnog identiteta. Pregledi i izvještaji (uz mogućnost izvoza podataka u Excel) omogućavaju pogled na portfelj radi praćenja količine i vrsta zahtjeva, te njihovog pravodobnog rješavanja.
Lapis Request Manager je izuzetno jednostavna aplikacija za korištenje i održavanje i učinkoviti je pomoćnik u radu sa širokom lepezom zahtjeva koji se svakodnevno pojavljuju u redovnom poslovanju.
Lapis Request Manager omogućava rad u pokretu – sve funkcionalnosti su dostupne i na vašim mobilnim uređajima.
Instalacija i postavke
Lapis Request Manager add-in jednostavan je za instalaciju i osnovno podešavanje u nekoliko koraka. Nakon odabira i instalacije LaR add-in na Vašem web-mjestu, neki neophodni elementi bit ce instalirani u sustavu (npr. predlošci zahtjeva, predefinirane e-mail poruke, vrste zahtjeva, ikone zahtjeva itd.) Administrator može jednostavno upravljati ovim elementima i ovisno o potrebama procesa u vašoj tvrtki promijeniti ih ili dodati nove. Unutar aplikacije na raspolaganju su detaljne upute koje će vas provesti kroz ovaj jednostavni proces, a u slučaju potrebe rado ćemo vam pomoći.
Kompatibilnost
Internet Explorer 11 i više, zadnje verzije Edge, Google Chrome i Mozilla Firefox.